BRA-FITTING dopasuj biustonosz !

Producenci

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak zamówić towar?

Składanie zamówień w naszym sklepie jest bardzo proste. Nasza oferta obejmuje bieliznę damską, którą podzieliliśmy na 6 kategorii: bielizna damska: biustonosze i figi, koszulki: bawełniane, piżamki, koszule nocne, bielizna sexy: koszulki, body i bodystocking, na nogi: rajstopy, pończochy, pasy do pończoch, zakolanówki i pozostałe, komplety, dodatki bieliźniarskie. W ten sposób możesz sprawnie i szybko dotrzeć do wybranego przez siebie typu bielizny. W lewej części ekranu możesz zobaczyć wszystkie typy oferowanych towarów i kliknąć tylko w interesującą Cię linię. Poza tym możesz równocześnie z wyborem w/w kategorii wybrać konkretnego producenta. Natomiast wyjątkowym typem wyboru jest możliwość dotarcia do towarów według kolorów, na podstawie którego będziesz mógł oglądać dany typ bielizny tylko w interesującym Cię konkretnym kolorze. Każde zdjęcie produktu zobaczysz w powiększeniu po kliknięciu myszką, natomiast po kliknięciu na małe zdjęcie produktu wyświetlą się jego dokładne szczegóły: opis i rozmiary. Aby dokonać zakupu należy kliknąć na dany rozmiar i dodać do koszyka. Poniżej przedstawiamy krok po kroku procedurę składania zamówienia. Cały proces składa się z 5 czynności:


1. Rejestracja. Każdy nowy klient przed dokonaniem zakupów w Sklepie misterio.com.pl musi się zarejestrować. Wystarczy kliknąć na ikonę "zarejestruj się" i wypełnić wymagane pola. Po dokonaniu rejestracji otrzymają Państwo drogą elektroniczną na podany przez Państwa email link, którego aktywacja spowoduje pełną rejestrację w naszym sklepie. Przed rozpoczęciem zakupów prosimy o zalogowanie się w naszym sklepie. 

2. Umieszczenie wybranych produktów w koszyku. Aby dodać produkt do koszyka należy wybrać jego rozmiar. Artykuł zostanie automatycznie umieszczony w koszyku po kliknięciu na ikonę "dodaj do koszyka". Kiedy w koszyku znajdą się już wszystkie interesujące Państwa produkty należy kliknąć na ikonę „Koszyk" i sprawdzić jego zawartość.

3. Wybór sposobu zapłaty. Klient ma do wyboru następujące sposoby płatności: przelew tradycyjny - płatność z góry. Po wybraniu opcji płatności mogą Państwo skorzystać z usługi opakowania ozdobnego prezentu. w tym celu proszę skontaktować się mailowo. Teraz należy wybrać sposób dostawy.
4. Wybór transportu. Do dyspozycji Państwa są następujące formy dostawy zamówionych produktów: Poczta Polska listem poleconym priorytetowym lub paczką.
5. Wysłanie zamówienia. Aby złożyć zamówienie należy kliknąć na ikonę „Zamów". Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie wysłania do klienta emaila z naszego sklepu.

Kiedy zamówione przez Państwa produkty będą gotowe do wysyłki, otrzymają Państwo emaila informującego o dacie wysyłki zakupionych w naszym sklepie artykułów.


Po dokonaniu zakupów w naszym sklepie otrzymasz emaila z informacją o dokonaniu zakupu i będzie to równoznaczne z zaakceptowaniem przez Ciebie zamówionego towaru i regulaminu sklepu. W przypadku zamówień składanych przez telefon musisz podać nam dane osobowe i adres email, a my prześlemy Ci drogą mailową wiadomość, w której poprosimy Cię o potwierdzenie złożonego zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 5 dni od daty jego otrzymania, zostanie anulowane.

 2. Jak zapłacić za zakupy?


Formy Płatności:

przelew tradycyjny - możliwość opłacenia zamówienia wraz z kosztami przesyłki na rachunek bankowy, którego numer zostanie wysłany do Klienta drogą mailową

Płatności możesz dokonać np. w placówce poczty polskiej lub z dowolnego banku. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia.

 

3. Jakie są formy i koszty wysyłki mojego zamówienia?


Czas oczekiwania na przesyłkę = dostępność produktu (czas realizacji zamówienia) + czas na dostarczenie przesyłki

Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 1-3 dni roboczych od momentu nadania. Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki zależą od wartości zamówienia oraz sposobu wysłania zamówienia. Szczegóły: Koszt wysyłki Twoich zakupów warunkują stawki obowiązujące na Poczcie oraz od wartości zakupów, które zrobiłeś. Koszt wysyłki doliczany jest do ceny zakupionego przez Ciebie towaru, co jest pokazywane w trakcie robienia zakupów i na rachunku. Za wysyłkę nie płacisz, jeśli zrobiłeś jednorazowo zakupy, za co najmniej 199 zł, płacisz przelewem tradycyjnym i wybierasz przesyłkę pocztową. Zasady te dotyczą wysyłki na terenie kraju.

Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania napisz do nas lub skontaktuj się telefonicznie.

Cennik wysyłki w kraju w PLN

 

Za pobraniem

Przedpłata na konto

 

Przesyłka pocztowa - dostawa w 2-5dni

 

Przesyłka pocztowa

 

powyżej 199 zł

 

12,5 zł

 

Gratis

 

 poniżej 199 zł

 

15,9 zł

 

11,5 zł

 

 Przesyłka kurierska standard– firma OPEK lub K-EX –dostawa powinna trwać 1-2 dni

 

powyżej 199 zł

 

 

18 zł

 

 

15 zł

 

 poniżej 199 zł

 

23 zł

 

20 zł

 

 

Przesyłki wysyłane za granicę Polski są wyceniane indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt mailowy. Nie jest możliwa wysyłka za granicę w przypadku wybrania formy płatności „za pobraniem”.

 

4. Czy można zwrócić towar?


Udzielamy gwarancji zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem realizacji jest zwrot towarów nie używanych, pozbawionych zapachów( np. perfum, kremów, fluidów itp), odesłanych do nas w oryginalnym opakowaniu skrupulatnie zapakowanym, wraz z metkami i dowodem zakupu.

Zakupione towary należy odsyłać w pudełkach tekturowych lub w taki sam sposób jak zostały dostarczone. Zwroty produktów odsyłane w kopertach zwykłych nie będą rozpatrywane (opakowania oraz bielizna ulegają trwałym uszkodzeniom).

Zwroty prosimy odsyłać na adres:
P.H.U. NEOTECHNICS ANDRZEJ GRONDZKI
ul. ANTONIUK FABRYCZNY 55 LOK. 42
15-762 Białystok


Do przesyłki oprócz dowodu zakupu należy dołączyć formularz zwrotu (wydrukować i wypełnić):

FORMULARZ ZWROTU (pobierz plik PDF)


Przy zwrocie towaru koszty przesyłki pokrywa kupujący. Zwracana przez nas kwota stanowi faktyczną wartość produktu bez uwzględnienia pierwotnych kosztów wysyłki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli należność zwracana jest przekazem pocztowym od kwoty zwracanej odejmujemy koszty przekazu, tj. min. 5,50zł. Zwrotowi nie podlegają opakowania ozdobne. Bielizna odesłana po terminie, bez formularza zwrotu i dowodu zakupu, zabrudzona, bez metek zostanie odesłana na koszt klienta.

Sklep Misterio.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.


5. Czy można wymienić towar?


Udzielamy gwarancji wymiany zakupionego towaru w ciągu kilku dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem realizacji jest zwrot towarów nie używanych, pozbawionych oznak mierzenia oraz zapachów ( np.perfum, kremów, fluidów, itp), odesłanych do nas w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, odstąpieniem od umowy i dowodem zakupu.

Zakupione towary należy odsyłać w pudełkach tekturowych lub w taki sam sposób, jak zostały dostarczone. Wymiany produktów odsyłane w kopertach zwykłych nie będą rozpatrywane (opakowania oraz bielizna ulegają trwałym uszkodzeniom).

zwroty/wymiany na adres:

P.H.U. NEOTECHNICS ANDRZEJ GRONDZKI

UL. ANTONIUK FABRYCZNY 55 LOK. 42

15-762 BIALYSTOK

Do przesyłki oprócz dowodu zakupu należy koniecznie dołączyć formularz wymiany towaru. Należność za dokonany zwrot odesłany do naszego Sklepu zostanie zwrócona niezwłoczie na wskazane konto bankowe lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oswiadczenia woli o odstapieniu od umowy. Zwracana przez nas kwota stanowi faktyczną wartość produktu bez uwzględnienia pierwotnych kosztów wysyłki.